Перспективний план розвитку бібліотеки

І-Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області на 2017-2022 роки
Основна мета: створення умов для підвищення ефективності навчання учнів та професійної компетентності вчителів шляхом впровадження інноваційних, інформаційно-комунікативних технологій, реалізації прав користувачів на вільний пошук та одержання інформації.
Основні завдання:
  • Формування якісного бібліотечного фонду як на традиційних, так і на нетрадиційних носіях інформації
  • Інформаційно - бібліографічна підтримка навчальної , творчо-пізнавальної , самоосвітньої та дозвіллєвої діяльності учнів
  • Інформаційно-консультативний супровід професійного зростання педагогічного колективу, спрямованого на підвищення ефективності навчально-виховного процесу
  • Інформаційна підтримка пошукової, науково-дослідницької діяльності учнів, педагогічних досліджень вчителів
  • Формування інформаційної компетентності користувачів бібліотеки.
Основні напрямки діяльності:
  • Формування та використання бібліотечного фонду та інформаційних ресурсів
  • Моніторингова діяльність бібліотеки
  • §Впровадження інформаційно - комунікативних технологій в практику діяльності шкільної бібліотеки
  • Підвищення фахової діяльності бібліотекаря
Очікувані результати:
  • Трансформація бібліотеки у шкільний бібліотечно-інформаційний центр(ШБІЦ)
  • Розширення обсягу ресурсного забезпечення бібліотечно-інформаційних послуг через впровадження інноваційних , інформаційно-комунікативних технологій в практику діяльності шкільної бібліотеки і поліпшення матеріально - технічного забезпечення
  • Підвищення інформаційної компетентності користувачів бібліотеки.
Підвищення фахової діяльності бібліотекаря
Заходи реалізації
№п/п Зміст роботи Термін виконання
2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 2021/2022

І. Формування та використання бібліотечного фонду та інформаційних ресурсів

1.1 Вивчення якісного складу і використання бібліотечного фонду +
1.2 Моделювання бібліотечного фонду та інформаційних ресурсів +
1.3 Організація акції «Бібліотека-читачу, читач - бібліотеці» + + + + +
1.4 Організація підписки на періодичні видання для шкільної бібліотеки + + + + +
1.5 Створити на сайті бібліотекаря та на шкільному сайті розділ «Наша бібліотека» + поповнення поповнення поповнення поповнення
1.6 Створити сторінку «Шкільні підручники» + поповнення поповнення поповнення поповнення
1.7 Створити картотеку хрестоматійних творів + поповнення поповнення поповнення поповнення
1.8 Популяризація основного фонду та інформаційних ресурсів традиційними та інноваційними формами та методами роботи з читачами + + + + +
1.9 Проведення інформаційно—просвітницьких, масових заходів щодо використання та збереження бібліотечного фонду + + + + +
1.10 Ознайомити учнів з методами пошуку інформації під час проведення ББЗ, індивідуальних та групових консультацій + + + + +
1.11 Забезпечення доступу користувачів до Інтернет-ресурсів + + + +
1.12 Популяризація ресурсів і заходів бібліотеки у соціальних мережах + + + + +
1.13 Інвентаризація основного бібліотечного фонду +
1.14 Інвентаризація фонду підручників та навчальних посібників + + + + +

ІІ. Моніторингова діяльність бібліотеки

2.1 Моніторинг основних показників роботи бібліотеки +
2.2 Вивчення інформаційних потреб та запитів користувачів бібліотеки + + + + +
2.3 Моніторинг читання учнів +
2.4 Моніторинг впровадження ІКТ в діяльність бібліотеки +

ІІІ. Впровадження інформаційно- комунікативних технологій в практику діяльності шкільної бібліотеки

3.1 Вивчення досвіду По створенню ШБІЦ +
3.2 Ознайомлення з програмами для створення електронної бази даних бібліотеки +
3.3 Вивчення програмового забезпечення автоматизованої інформаційно- бібліотечної системи +
3.4 Створення електронної бази даних нових надходжень +
3.5 Створення електронної бази даних підручників +
3.6 Створення електронної картотеки надходжень до бібліотечного фонду(з 2008 року) + Поповнення Поповнення Поповнення Поповнення
3.7 Використання Інтернет-сервісів для створення бібліографічної продукції + + + + +
3.8 Використання веб-технологій в масовій роботі з читачами + + + + +
3.9 Розміщення авторських доробок, результатів діяльності бібліотеки на сервісах в мережі Інтернет + + + + +

IV. Підвищення фахової кваліфікації бібліотекаря

4.1 Вивчати та впроваджувати перспективний досвід роботи кращих бібліотекарів + + + + +
4.2 Участь у роботі районного методичного об`єднання шкільних бібліотекарів + + + + +
4.3 Участь у роботі віртуального методоб`єднання шкільних бібліотекарів + + + + +
4.4 Прийняти участь у конкурсі «Шкільний бібліотекар» +
4.5 Прийняти участь в обласному фестивалі-огляді освітніх веб- ресурсів області
Кiлькiсть переглядiв: 966

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.