/Files/images/img_40.png

Нормативно-правова база в сфері

інклюзивної освіти

Розвиток інклюзивної освіти
Зміст роботи Термін виконання Відповідальні
Аналітико-статистична робота
1. Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі. До 15.09.2020 Заступник директора з НВР
2. Формування банку даних вчителів, які будуть навчати дітей з особливими освітніми потребами. До 15.09.2020 Заступник директора з НВР
Інформаційно-роз’яснювальна, координаційна робота
1. Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів). Вересень, жовтень Заступник директора з НВР
2. Організація інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо: · формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей особливими освітніми потребами; · розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Класні керівники, вчителі-предметники
3. Інформування через стендову інформацію, через Інтернет-ресурси. Протягом року Адміністрація ЗНЗ, класні керівники, вчителі-предметники
4. Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної і соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Адміністрація
Організаційно-педагогічна діяльність
1. Участь у проведенні тижня толерантності до Міжнародного дня толерантності: · Єдині виховні години «Ми різні, але ми разом». Листопад Класні керівники, вчителі-предметники
2. Круглий стіл «Реалії та перспективи інклюзивної освіти в Україні». Жовтень Заступник директора з НВР
3. Практичний семінар щодо організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами. Листопад Адміністрація
4. Нарада при директорі: «Адаптація учнів в інклюзивних класах початкової та середньої школи». Листопад Директор ЗНЗ
5. Мала педагогічна рада «Механізми оцінювання учнів з особливими освітніми потребами. Листопад Директор ЗНЗ
6. Круглий стіл «Аналіз позитивної динаміки учнів щодо впровадження інклюзивної освіти в І семестрі 2017/2018 н.р.». Грудень Заступник директора з НВР
7. Нарада при директорі «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників навчально-виховного процесу». Січень Директор ЗНЗ
8. Цикл семінарів для вчителів початкової школи з інклюзивної освіти: · реалізація методичних рекомендацій щодо виявлення дітей з особливими освітніми потребами; · розвиток системи підтримки та супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Вчителі інклюзивних класів
9. Нарада при директорі: «Пріоритетні напрями інклюзивного розвитку навчального закладу». Квітень Директор ЗНЗ
10. Круглий стіл «Підсумки роботи в інклюзивних класах». Травень Заступник директора з НВР
Інформаційне забезпечення батьків, робота з батьками
1. Виступ на загальношкільних батьківських зборах «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами. Лютий Адміністрація
2. Зустрічі з батьківською громадськістю для обговорення стандартів початкової освіти дітей з особливими освітніми потребами. Грудень, квітень Адміністрація
3. Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Психолог, соціальний педагог, логопеди
4. Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами Квітень Директор ЗНЗ
Діагностика та корекційна робота
1. Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального навчального плану. Протягом року Психолог
2. Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року Психолог
3. Доповідь психолога : «Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання». Березень Психолог
4. Визначення та проведення корекційної роботи з учнями. Протягом року Психолог
Методичне забезпечення та інноваційна діяльність
1. Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі. Січень Адміністрація
2. Підготовка збірника методичних матеріалів і тематичних статей із досвіду роботи з розвитку інклюзивної освіти в школі. Протягом року Адміністрація
МЕРЕЖА
інклюзивних класів І-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
у 2020/2021 навчальному році
4 клас - 1 учень
6 клас - 1 учень
Кiлькiсть переглядiв: 1019

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.